Bart Broekman nieuwe directeur Willow Creek Nederland

3 maart 2009 – Willow Creek Nederland (WCN) heeft per 1 april een nieuwe directeur, Bart Broekman. Hij volgt Eddy de Pender op, die deze functie als interim gedurende ruim een jaar heeft vervuld.

Bart Broekman heeft tien jaar gewerkt als voorganger in de Bethelgemeente te Drachten. Sinds juni vorig jaar heeft hij zijn eigen onderneming, CC•Excellence. De doelstelling van deze onderneming is om kerken en christelijke organisaties te adviseren, te begeleiden en geestelijke leiders te coachen.

Willow en Bart Broekman hebben elkaar gevonden in de gemeenschappelijke visie om de lokale kerk te ondersteunen hun potentieel voor deze wereld te realiseren.

Na een overgangsjaar is Willow weer vol plannen en ideeën om haar bijdrage te leveren. Zo organiseert zij op 11 maart een conferentie over geloofsopvoeding en in het najaar weer de unieke Global Leadership Summit. De benoeming van Bart Broekman is hierbij een belangrijke stap. Naast zijn functie bij Willow Creek Nederland blijft Bart leiding geven aan CC•Excellence.

Overige media over

Nederlands Dagblad