Coachcursus op vier locaties in Nederland

30 november 2008 – De voorjaarscursus ‘Coachen in de Kerk’ (start: januari 2009) is te volgen in de plaatsen Drachten, Utrecht, Den Bosch en Zwolle. De cursus is daarmee goed bereikbaar geworden voor de meeste inwoners van het land. Er zijn zelfs aanmeldingen van onze Belgische zuiderburen voor de cursus in Den Bosch. De cursus kan zowel op de zaterdag (Drachten, Utrecht en Den Bosch) als op een door de weekse avond (Drachten en Zwolle) worden gevolgd.

Voor wie?
De boeiende cursus geeft praktische handvatten voor het coachend leidinggeven aan medewerkers en teams en is zeer geschikt voor leidinggevende vrijwilligers, kerkenwerkers, oudsten en ouderlingen en voorgangers.

Beperkt aantal deelnemers
Hoewel de cursus in het voorjaar zes keer wordt gegeven en op vier locaties in het land van start gaat, zijn het aantal deelnemers beperkt. Hier is bewust voor gekozen zodat er in alle cursusgroepen veel ruimte is voor interactie en het oefenen van vaardigheden. De beste manier om te leren!

Vraag via ons contactformulier gerust een setje folders aan om uit te delen aan de leiders in uw gemeente.